Wybierz opcje
Twój koszyk jest pusty
Wszystkie

Polityka prywatności

1. RODZAJ ZBIERANYCH DANYCH


Dane zbierane podczas rejestracji.
Aby korzystać z niektórych funkcji systemu, niezbędna jest rejestracja. W procesie rejestracji Klient podaje:

  • dane do logowania: adres mail (który będzie służył jako login) oraz hasło;
  • imię i nazwisko lub nazwę firmy;
  • adres;
  • kod oraz miasto;
  • numer telefonu;
  • NIP.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu.
W przypadku Klientów, którzy są zarejestrowani w systemie, dane niezbędne do złożenia zamówienia są pobierane bezpośrednio z konta Klienta.
W przypadku nowych Klientów, przed dokonaniem zamówienia, należy podać dane bilingowe.

Kupujący, będący klientem indywidualnym, zobowiązany jest podać:

  • adres mail;
  • imię i nazwisko;
  • adres;
  • kod oraz miasto;
  • numer telefonu;
  • Kupujący, będący firmą, oprócz danych wymaganych od klienta indywidualnego, zobowiązany jest podać dodatkowo:
  • nazwę firmy;
  • NIP.

Dane zbierane automatycznie
Podczas wizyty Klienta na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.
Dane zbierane podczas kontaktu z nami
Podczas kontaktu z nami za pomocą strony internetowej, poczty email, bądź telefonicznie, Klient przekazuje swoje dane osobowe, np. imię i nazwisko, numer telefonu, adres mail.
 
   2.  SPOSÓB WYKORZYSTYWANIA DANYCH
Dane zbierane podczas rejestracji są wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia Klientowi logowania się do systemu oraz efektywnego korzystania z jego możliwości.
Dane zbierane podczas składania zamówienia, wykorzystywane są jedynie na potrzeby jego realizacji. W związku z tym, mogą być przekazywane: dostawcy towarów, firmie kurierskiej, firmie obsługującej płatności. Sprzedający nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu.
Dane zbierane w trakcie korespondencji z nami są wykorzystywane jedynie w celu odpowiedzi na pytania Klienta.

 
   3.  KONTAKT Z KLIENTEM
Sprzedający może kontaktować się z Klientem drogą telefoniczną i mailową w celu:
•    poinformowania o aktualnej ofercie, udzielenia odpowiedzi na zapytanie;
•    potwierdzenia oraz ustalenia szczegółów dotyczących zamówienia;
•    informowania o statusie realizacji przesyłki oraz szczegółach związanych z jej dostawą;
•    wysłania faktury.
 
  4.  ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
Po zalogowaniu się do systemu, Klient ma możliwość dokonania zamian w:
•    danych bilingowych i danych dostawy (zakładka „Moje konto”);
•    danych do logowania – loginie oraz haśle (zakładka „Dane logowania”).
Klient nie ma możliwości samodzielnego usunięcia swojego konta. Aby usunąć konto, należy skontaktować się ze Sprzedającym drogą telefoniczną bądź mailową, celem uzyskania informacji w tej sprawie. Konto zostanie usunięte na podstawie prośby, przesłanej mailowo, sformułowanej zgodnie ze wskazówkami uzyskanymi od Sprzedającego.
Aby dokonać zmian danych osobowych w złożonym zamówieniu, należy pilnie skontaktować się ze Sprzedającym. Zamówienie, które jest w trakcie realizacji, nie podlega modyfikacjom.
 
  5.  WYKORZYSTANIE CIASTECZEK („COOKIES”)
Strona internetowa sklepu może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki Klienta podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
 
 
  7.  ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Firma AC-KLIMA Dorota Janus zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.